FAQ

Wat houdt de actie in?

Met de actie krijg je bij aankoop van 2 deelnemende Venus producten een activatiecode waarmee je een Fashioncheque t.w.v. EUR 10 kunt aanvragen. Vul de activatiecode in op deze website samen met je persoonsgegevens en verstuur je aanvraag. De bon ontvang je per email.

Hoe werkt de actie?

Koop tussen 28 april 2025 00:00uur en 11 mei 2025 23:59uur 2 deelnemende Venus producten in een Kruidvat filiaal of online op kruidvat.nl. Doe je een aankoop in een fysieke winkel van Kruidvat dan krijg je een 2e kassabon met een unieke activatiecode. Doe je een aankoop in de online winkel van Kruidvat dan krijg je een email met daarin een activatiecode. Op deze website voer je de activatiecode in. Vul daarbij je persoonlijke gegevens in en verstuur je aanvraag. Indien je voldoet aan de voorwaarden krijg je een Fashioncheque.

Tot wanneer kan ik een aanvraag doen?

Je kunt de unieke activatiecode t/m 25 mei 2025 23:59 uur invoeren en de Fashioncheque aanvragen.

Hoe vaak kan ik meedoen?

Per huishouden kan slechts 1 aanvraag worden gedaan. Hierbij wordt gekeken naar emailadres/IP adres en/of een combinatie van deze.

Moet ik met de activatiecode naar de winkel of de activatiecode opsturen naar Kruidvat?

Je hoeft niets op te sturen en je hoeft er ook niet mee naar de winkel. De activatiecode dien je op deze website in te vullen zodat je een Fashioncheque kunt aanvragen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, je krijgt de bon per email.

Krijg ik ook een activatiecode bij een online aankoop?

Ja, je ontvangt een activatiecode per email nadat je een online bestelling hebt gedaan. Let op dat je de juiste producten aanschaft, niet alle Venus producten doen mee aan deze actie. Indien je je pakket retourneert, vervalt je activatiecode en/of wordt je aanvraag automatisch gestorneerd.
Indien je je pakket niet afhaalt, ontvang je de Fashioncheque niet.

Kan ik met een activatiecode direct een Fashioncheque afhalen?

Nee, eerst moet je de activatiecode op internet invullen. Je wordt vervolgens gevraagd je persoonsgegevens in te vullen. Hierna wordt de aanvraag in behandeling genomen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Je dient binnen 24 uur nadat je je aanvraag hebt ingediend een bevestiging per email te krijgen. Heb je deze niet ontvangen? Check je ongewenste email, wellicht is de bevestiging daarin terechtgekomen. Markeer het emailadres info@ffo.nl als veilig. Vind je ook daar geen bevestiging? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Bij welke producten krijg ik een activatiecode?

Je krijgt een activatiecode bij aankoop van 2 deelnemende Venus producten bij een Kruidvat filiaal in Nederland of online op www.kruidvat.nl. De deelnemende producten zijn duidelijk aangegeven in de winkel, in de Kruidvat folder en online op kruidvat.nl. Let op: niet alle Venus producten doen mee aan deze actie.

Ik heb geen activatiecode ontvangen?

Neem vóór 26 januari 2025 23:59 uur contact op met de consumentenservice van Kruidvat. Alleen zij kunnen je hiermee helpen.

Waar kan ik terecht met vragen en/of opmerkingen over de actie? Er is mij iets niet duidelijk.

Vragen over de actie kunt u stellen via de contactpagina. Je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Alle vragen die betrekking hebben op de activatiecode en/of de deelnemende producten kun je stellen aan de consumentenservice van Kruidvat.
Voor vragen over de actie en/of je aanvraag, vragen over je bevestiging en/of bezorging kun je contact opnemen met FFO via het contactformulier op deze website.